Het zijn de mensen die ’t doen.

In ons team heeft ieder zo haar of zijn functie en eigen identiteit binnen de organisatie. Allemaal voegen zij met hart en ziel hun specialisme(n) daar aan toe. Sommige teamleden zult u vast en zeker meteen herkennen, of ongetwijfeld al eens mee te maken hebben gehad. Anderen acteren wat meer op de achtergrond. Uiteindelijk hebben wij allemaal hetzelfde doel:
het overtreffen van uw verwachtingen.

Zowel aan de telefoon als bij een bezoek aan ons, verwelkomen Gabriëlle van der Heijden en Mirjam Crooswijk, beiden sinds jaar en dag onze gastdames, u op hartelijke wijze. Zij brengen u in contact met een collega die u graag ter zake kundig zal bijstaan of leiden u door de showroom waarin u de nieuwste modellen van Mazda én een selectie uitmuntende occasions aan treft en zorgen ervoor dat het u tijdens uw verblijf bij ons aan niets ontbreekt.

Ons verkoopteam munt uit in kennis van onze producten en diensten en deelt die graag met u. Voor Mourice van Haasteren, Jeroen Dols en zijn broer Robbert Dols, is het werkelijk hun missie om u tijdens het proces van oriëntatie tot en met het moment dat u uw nieuwe Mazda in ontvangst neemt, te begeleiden. Daarbij gebruiken zij ál hun expertise, vindingrijkheid, creativiteit en slagvaardigheid bij het u ‘op maat’ van advies dienen op het gebied van productkeuze, op het gebied van de verschillende vormen van financiering, lease en (ver)huur, op het gebied van de mogelijkheden met onderhouds-abonnementen, op het gebied verzekeringen en op het gebied van alle mogelijke accessoires.

Ons volledige team is er op gespitst om uiterst klant- en servicegericht te zijn; met betrekking tot onze dienstverlening aan diegenen die al Mazda (of welke personenauto of welk bestelbusje dan ook) rijden, en onderhoud, reparatie, winter- c.q. zomerbanden en/of achteraf te leveren en monteren accessoires wensen, staan de leden van onze service divisie hen wel heel graag met raad en daad bij. Om u optimaal van dienst te kunnen blijven wordt onze, ruim 40 jarige, Mazda ervaring én kennis regelmatig geactualiseerd door het veelvuldig volgen van bijscholing.

Vanuit de servicedesk in onze vestiging verneemt Ron Gerritzen (service manager) graag wat wij voor u kunnen betekenen. Desgewenst ‘vertalen’ zij dit door aan onze technici Marco Vel, Ravi Bissumbhar en Raymond van Beek, die hun ‘ziel en zaligheid’ in het uitvoeren van de technische onderhouds- en reparatieklussen leggen en u daarbij graag persoonlijke tips geven of anderszins ‘weetjes en watjes’ met u delen.

Onze administratieve processen en cijfermatige rapportages worden bewaakt en uitgevoerd door Jacqueline Barkmeijer (controller) en Mieke Bruin (specialiste financiële administratie). Zij geven ons team daarmee de nodige ondersteuning en stellen onze beide directeuren, Marcel Dols en Adrie Dols, in staat om ons team aan te sturen en te motiveren tot het leveren van de hoogste kwaliteit in dienstverlening.

Dit alles met als doel om bij élk contact dat u met ons heeft, de inhoud van onze slogan te bevestigen: